Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sociālajos tīklos pauž sašutumu par akcijas “Kritiskā masa” dalībnieku uzvedību

Vai satiksmes noteikumu pārkāpšana ir labākais veids, kā aicināt Rīgas Domi uz satiksmes drošības veicinošiem pasākumiem?

Sociālajos tīklos pausts sašutums par velobraucēju akcijas “Kritiskā masa” dalībnieku uzvedību, patvaļīgi bloķējot satiksmi uz ielām un rupji pārkapjot satiksmes noteikumus.

Savu sašutumu sociālajā tīklā “Facebook” paudis arī velobraucējs Aldis.

“”Akcijas” mērķis esot piesaistīt Rīgas Domes uzmanību saistībā ar veloceliņu trūkumu Rīgā un ar to, ka Rīgā netiekot paplašināts iepriekš solītais veloceliņu/atzaru daudzums. Ar “Akcijas” mērķi viss it kā būtu kārtībā, bet man radās jautājums par formu kādā tiek veikta akcija,” raksta Aldis, uzstādot vairākus jautājumus.

Pirmkārt, kādēļ “Akcija” tiek veikta vietā, kur veloceliņi ir izbūvēti un “Akcijas” dalībnieki pārvietojas nevis par veloceliņu, bet gan pa mašīnām paredzēto braucamo daļu? Otrkārt, kādēļ tiek patvaļīgi bloķēta satiksme un pārkāpti satiksmes noteikumi šķersojot ielu pie sarkanās gaismas? Treškārt, vai bardaka radīšanu satiksmē un satiksmes noteikumu pārkāpšana ir labākais veids kā aicināt Rīgas Domi uz satiksmes drošības veicinošiem pasākumiem.

Visbeidzot, ja  “Akcijas” organizatori šo vienlaicīgi arī sauc par sezonas atklāšanu velosipēdistiem, tad rodas jautājums , kādēļ viss netiek saskaņots kā pienākās līdzīgi kā moto sezonas atklāšanā un laicīgi netiek izziņots par bloķētām ielām un laikiem, lai citi satiksmes dalībnieki ar šo var rēķināties un arī policija varētu nodrošināt pienācīgu drošību ?

“Pašam patīk braukt ar riteni un man pilnīgi nekas nav pret riteņbraucējiem , bet lūk šo es nesapratu ..,” piebilst Aldis.

Velobraucēju akcijas “kritiskā masa” dalībnieki patvaļīgi bloķē satiksmi uz ielām un pa rupjo pārkapj satiksmes noteikumus!!!
“Akcijas” mērķis esot piesaistīt Rīgas Domes uzmanību saistībā ar veloceliņu trūkumu Rīgā un ar to , ka Rīgā netiekot paplašināts iepriekš solītais veloceliņu/atzaru daudzums. Ar “Akcijas” mērķi viss itkā būtu kārtībā , bet man radās jautājums par formu kādā tiek veikta akcija.
1. Kādēļ “Akcija” tiek veikta vietā , kur veloceliņi ir izbūvēti un “Akcijas” dalībnieki pārvietojas nevis par veloceliņu , bet gan pa mašīnām paredzēto braucamo daļu ? 2 Kādēļ tiek patvaļīgi bloķēta satiksme un pārkāpti satiksmes noteikumi šķersojot ielu pie sarkanās gaismas? 3. Vai bardaka radīšanu satiksmē un satiksmes noteikumu pārkāpšana ir labākais veids kā aicināt Rīgas Domi uz satiksmes drošības veicinošiem pasākumiem ??? 4. Ja “Akcijas” organizatori šo vienlaicīgi arī sauc par sezonas atklāšanu velosipēdistiem, tad rodas jautājums , kādēļ viss netiek saskaņots kā pienākās līdzīgi kā moto sezonas atklāšanā un laicīgi netiek izziņots par bloķētām ielām un laikiem, lai citi satiksmes dalībnieki ar šo var rēķināties un arī policija varētu nodrošināt pienācīgu drošību ???
P.S pašam patīk braukt ar riteni un man pilnīgi nekas nav pret riteņbraucējiem , bet lūk šo es nesapratu …… !!! 😄

Posted by Aldis Zomerfelds on otrdiena, 2018. gada 1. maijs


735 skatījumi

Un Tavas domas par šo?